+38067 974 91 52, secretovnetua@gmail.com

«Ручне» управління бюджетом або секрет «успіху» керівництвом міста

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Судячи із заголовка статті, одразу можна здогадатися, що у матеріалі мова піде про чиновницькі порушення у сфері розподілу бюджету та освоєння бюджетних коштів. Ми не в праві судити категорично – стверджувати цей факт чи спростовувати, але нижче наводимо деякі факти, які проллють світло на це питання і дадуть вам змогу самим зробити правильний висновок.

Рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 30.03.2016р. № 17/5 затверджена «Програма реформування та розвитку комунального господарства м. Дніпропетровськ на 2016–2020 роки».

У п. 1.1.2 програми зазначено наступне: «Кількість позакласних, великих, середніх мостів і шляхопроводів становить 33 одиниці, з яких 7 мостів з’єднують лівий та правий береги. Також, до інженерних споруд відносяться 12 підземних пішохідних переходів. Мости та шляхопроводи вулично-шляхової мережі міста, що є стратегічними об’єктами, перебувають в аварійному стані. Так, на міському мосту № 2 (Центральний) потребують заміни деформаційні шви, тротуари, перильна огорожа.»

Програмою заплановано виділення значних грошових коштів на капітальний ремонт мостів, шляхопроводів і підземних пішохідних переходів.

Період, рік 2016 2017 2018 2019 2020 Всього
Заплановано проведення капітального ремонту мостів 2 2 3 2 2 11
Сума запланованих коштів, млн. грн. 200,00 220,00 242,00 266,20 292,82 1 232,02

 

Але в паспорті бюджетної програми на 2017 рік, затвердженої наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 24.02.2017р. № 57, зазначено, що на 2017 рік заплановано здійснити капітальний ремонт 9 мостів, а вартість цих робіт складатиме 129,9 млн. грн.

При цьому, у зв’язку з проведенням тендерів на капітальний ремонт моста № 2 та укладенням договорів у 2016 році, Департаментом благоустрою взяти на себе юридичні зобов’язання на суму 184 321 758,38 грн.

У 2016 році проведено три тендера на закупівлю робіт із капітального ремонту моста № 2, фактична вартість закупівлі склала — 184 321 758,38 грн. (Нагадуємо, очікувана загальна сума – майже 185 млн. грн.)

Так, 12 травня 2016 року Департамент оголошує тендер на «Капітальний ремонт аварійних балок прогонових будов автодорожнього мосту № 2 через р. Дніпро в м. Дніпропетровську» на очікувану суму 3 079 758,0 грн. (оголошення № 115548).

29 липня минулого року Департаментом оголошено тендер на «Капітальний ремонт прогонів 25, 34, 36 із заміною дефектних балок на мосту №2 через р. Дніпро в м. Дніпропетровську» (оголошення № 154233) на очікувану суму — 3 486 721,0грн. Того ж дня оголошено тендер (оголошення № 153991) «Капітальний ремонт моста № 2 через р. Дніпро в м. Дніпропетровську» на очікувану суму 177 855 800,0 грн.

З переможцем укладені відповідні договори: від 01.07.2016р. № 50, від 22.09.2016р. № 199 та від 03.11.2016р. № 233.

Переможцем у всіх трьох тендерах є ТОВ «ЗАВОД МАЙСТЕР-ПРОФІ», як не дивно, з найбільш непривабливими, з точки зору економічної вигоди, пропозиціями за двома з трьох тендерів. При цьому у тендерній документації було зазначено, що 100% критерієм оцінки є ціна.

Оголошення № 115548

Оголошення № 154233.

Оголошення № 153991.

Всі інші учасники вказаних тендерів були відхилені за надуманими, на наш погляд, обставинами, що не дало можливості зекономити кошти місцевого бюджету у розмірі 29 788 039,01 грн.

На сьогодні здійснюються авансові перерахування за вказаними договорами.

Так, у 2016 році здійснено передплату на придбання матеріалів у розмірі 2 398 679,11 грн. та за 1 квартал 2017 року — 36 882 287,22 грн.

Але, як відзначили небайдужі громадяни, роботи з капітального ремонту мосту №2 фактично не здійснюються. Реально ремонт не проводиться.

Наявний факт лобіювання Департаментом благоустрою та інфраструктури економічних інтересів підприємства ТОВ «ЗАВОД МАЙСТЕР-ПРОФІ».

Також, ми з’ясували, що і на теперішній час з використанням нової системи електронних закупівель (Prozorro), Департамент благоустрою знаходить можливість не розглядати найбільш економічно привабливі пропозиції учасників з метою віддати перемогу «улюбленцю».

Так, 07.02.2017р. був оголошений тендер «Виконання проектних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Передовій через шосе Донецьке в м. Дніпропетровськ» (UA-2017-02-07-000889-b)

До того ж, якщо пам’ятають читачі, у статті про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «ФЕНІКС», ми звернули увагу на те, що учасник відхилений через неправильне визначення назви замовника. Нагадаємо, замість назви «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» в документах вказано «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради».

Але як бачимо, сам Департамент в назві тендеру згадує стару назву міста і не вважає це помилкою.

Результати знову красномовні. ТОВ «ЗАВОД МАЙСТЕР-ПРОФІ» — переможець з найбільшою пропозицією.

Додатково вивчаючи дані, які знаходяться у загально доступних інформаційних джерелах, ми знайшли ще одну цікаву інформацію. Як видно з одного виявленого нами документу, — ТОВ «ЗАВОД МАЙСТЕР-ПРОФІ» здійснює виведення грошових коштів до «тіньового» сектору економіки України за допомогою низки підприємств з ознаками фіктивності (ТОВ «Віста Груп», ТОВ КБК «Інтекс», ТОВ «Укренергополіс»), кримінальне провадження № 42017040000000078 здійснює прокуратура Дніпропетровської області.

Із цього факту виникає справедливе питання, чи не саме тому Департамент благоустрою та інфраструктури ДМР підтримує ТОВ «ЗАВОД МАЙСТЕР-ПРОФІ», і, якщо так, то, можливо, чиновники департаменту зацікавлені у такому процесі освоєння бюджетних коштів. А твердження про ручне управління бюджетом міста і справді має сенс?

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Опублікувати:

Залишити Коментар