+38067 974 91 52, secretovnetua@gmail.com

Перемагає «найсильніший», тобто «свій» або «Прокладка» за 12 мільйонів.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

У попередній  статті «Ручне» управління бюджетом або секрет «успіху» керівництвом міста ми вже писали про безпідставні перемоги в тендерах, які проводить Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради, підприємства ДП «Жилком». Таку ж картину у ході розслідування побачили і в керуванні видатками обласного бюджету. Зібрані нами факти і аналіз дають підґрунтя вважати, що це є доказом того, що чиновники лобіюють інтереси окремих підприємств. З якою метою? Висновок робіть самі, а ми пропонуємо вам нові факти, які ще раз підтвердять наше припущення.

У ході роботи із загальнодоступними інформаційними джерелами нами було встановлено, що протягом 2015-2017р.р. ДП «Жилком» було учасником 59 завершених тендерних закупівель по Дніпропетровської області. При цьому у 52 випадках з підприємством укладений відповідний договір, тобто Жилком переміг інших учасників, не зважаючи на те, що не завжди пропозиції підприємства були найбільш вигідними для замовника. Загальна сума укладених договорів складає 12 094 346,84 грн. Також із загальної кількості тендерів (59), було проведено 57 допорогових закупівель, з яких у 50 випадках ДП «Жилком» є переможцем.

Варто додати, що Жилком «виграв» і у двох вищезгаданих відкритих тендерах, не зважаючи на скарги та письмові заяви інших учасників, які вважають, що процедура тендеру була проведена з порушеннями. Як наприклад, у випадку із ТОВ «Фенікс», коли це підприємство, як більш привабливий учасник, було відсторонено від участі у закупівлі через незначні неточності у документації. Про це була скарга підприємства, яку тендерний комітет не взяв до уваги і не переглянув результати тендеру.

Звертає на себе увагу і той факт, що із загальної кількості допорогових закупівель, у 35 випадках закупівля проводиться без проведення процедури відкритих торгів, а одразу укладається відповідний договір з ДП «Жилком».

Замовник Закупівля Тип процедури
Ідентифікатор Назва
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації UA-2017-02-16-000730-c Технічний нагляд по об’єкту: «Полігон ТПВ по вул. Дорожній в м. Дніпродзержинську. Реконструкція (санування та дозавантаження існуючого звалища сміття) Звіт про укладений договір

Сума договору – 119 704,12грн.

UA-2017-05-05-001035-b Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція зони відпочинку в районі вулиці Бульварної м. Марганець Дніпропетровської області» Звіт про укладений договір

Сума договору – 199 773,06грн.

UA-2017-01-17-000531-b Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги в західній частині міста від вул. Кирпичної до села Новогніде, м. Синельникове Дніпропетровської області Звіт про укладений договір

Сума договору – 80 451,61грн.

UA-2017-05-11-000558-b Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги на вул. Волгоградській (від вул. Меркулова до вул. Володимира Великого) в м. Кривому Розі» Звіт про укладений договір

Сума договору – 1 167 479,02грн.

 

Звичайно, чиновники і міського, і обласного Департаментів можуть зауважити, що обов’язок проводити відкриті торги покладений на замовників Законом України від 25.12.2015р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», якщо вартість робіт буде вищою 1,5 млн.грн.

Але п. 2.1 Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21 серпня 2015 року № Р-492/0/3-15 «Щодо посилення відповідальності керівників за прозорість здійснення державних закупівель» затверджено, що керівники структурних підрозділів облдержадміністрації повинні забезпечити проведення закупівель, вартість предмету яких не перевищує сум, визначених законами України «Про здійснення державних закупівель» та «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності», у «Системі електронних закупівель ProZorro», а Дорученням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 09.06.2016р. № 07-57/0/35-16 затверджено, що структурні підрозділи облдержадміністрації повинні проводити закупівлі, через систему Prozorro, у разі закупівлі товарів (робіт, послуг) на суми понад 3 тис.грн.

І все ж, на ці правила у випадках з ДП «Жилком» «закривають очі», тоді як з іншими підприємствами навіть за найменшу помилку у документах учасника можуть відсторонити навіть від участі у торгах.

Більш того, є ще один факт, на який хотілося б звернути вашу увагу. Значна частка отриманих з бюджету коштів перераховується за нібито виконання тих самих робіт іншому підприємству. Провівши аналіз, ми зробили висновок, що у більшості випадків ДП «Жилком» здійснює перерахунок на адресу ТОВ «Дніпротехнагляд», у тому числі за роботи, які зазначені у вищенаведеній таблиці. Серед претендентів на закупівлю цих робіт  брали участь обидва  підприємства, і ДП «Жилком» виявився переможцем.

Наприклад, Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації проводить тендер – Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття мостового переходу через р. Дніпро в м. Дніпродзержинську» очікувана вартість закупівлі – 2 959 051,0грн. (UA-2017-02-06-000580-b).

Учасники тендеру:

  • ДП «Інвестиційно-інноваційний центр», сума пропозиції — 2 680 000,0грн.;
  • ТОВ «ДНІПРОТЕХНАГЛЯД», сума пропозиції — 2 900 000,0грн.;
  • ДП «Жилком», сума пропозиції — 2 690 000,0грн.

При цьому ДП «Жилком» стає переможцем тендеру з не найменшою ціною. Але цікаво те, що у подальшому ДП «Жилком» перераховує кошти, отримані з бюджету за ці роботи, саме ТОВ «Дніпротехнагляд». Цікава форма роботи, яка викликає логічні питання – навіщо ДП «Жилком» бере участь у конкурсі, якщо потім передає роботи іншому підприємству – своєму конкуренту у цьому ж тендері. Чому ТОВ «Дніпротехнагляд», маючи змогу здійснити ці роботи за значно менші кошти, ніж запропонував на тендері, просто не зробив цього, надавши можливість виграти іншому підприємству, а потім «перекупивши» у переможця ці ж роботи?

Складається враження, що у чиновницьких кабінетах, а, зокрема,  Департамента житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської ОДА та Департамента благоустрою та інфраструктури міської ради працюють конкретні люди, задача яких – відстоювати інтереси конкретних людей і підприємства для задоволення чиїхось потреб. Чи це не «ручне» управління бюджетними коштами? Проте, ми у жодному випадку не нав’язуємо свої висновки. Наша справа – показати факти.

 

 

 

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Опублікувати:

Залишити Коментар